mandag den 24. september 2007

Total overskudsmandag!!!

Hold op jeg har været veloplagt i dag.....og det tiltrods for, at jeg ser en lang og hård uge imøde.. Tror bare min dejlige weekend har givet mig lidt ekstra overskud og hvor er det bare dejligt! Har den sidste lange tid gået og småskrantet lidt: så var den gal med ryggen, så maven, så halsen... Nå men tror jeg er ved at være ovenpå igen og er ved at finde "mit sande positive" jeg igen! Imorgen aften slår danse daisy tiligen og jeg glæder mig allerede...

Godnat og sov godt allesammen!

3 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Så fandt jeg også ind på din blog -nej hvor har du nået at berette meget...Det kalder jeg overskud !!!

Anne sagde ...

hej Mia, godt at høre du er ved at være på højkant igen. jeg har også skrantet meget det sidste stykke tid, så vi håber vinteren bare bliver sygdomsfri :-)

Kirsten sagde ...

Hvor er det dejligt at høre, at du er ovenpå igen :-)