søndag den 2. september 2007

Ny opbevaring - perfekt til crops!


Jeg var lige et lille smut i Panduro i Ålborg Storcenter igår....jeg skulle egentlig bare kigge på deres nye varer og så have nogle Glue Dots (geniale til blomster, knapper og lignende). Jeg havde lavet en aftale med mig selv om, at jeg ikke måtte købe flere scrap sager før conventionen i Oktober....men men men man har et standpunkt til man tager et nyt! Jeg var i hvertfald 500 kr. fattigere da jeg gik derfra... men min scrappe hjerne har bildt mig ind at det er okay, da jeg skal klippes gratis i denne måned!

Nå men jeg fandt denne geniale taske med skulderrem og lynlås lommer, som kan rumme 30*30. Den har 8 lommer (og der kan eftersigende købes flere) og en net lynlås lomme i den ene side! Den er bare genial når man skal på crops og conventioner....jeg tænker materialer til 1 LO i hver lomme! Og ja prisen...149!!!!!!!!

Udover det måtte jeg bare have en stackpack med sort/hvide print som jeg har delt med min søster, en pakke hobbylack med 8 farver, og nogle skønne rubons!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da en super skøn taske !!! Jeg bliver vist liiiige nødt til at kigge ind forbi Panduro:O)

Anne sagde ...

Koster den virkelige ikke mere?? Jeg har kigget på den 4 gange nu, men ikke købt den, for har aldrig kunne finde prisen... men nu vil jeg ud og hente en imorgen!! :-)

Thanni sagde ...

Burde nok ha' købt den, da jeg stod og gloede på den..nu har de sikkert ikke flere..typisk mig ;)