søndag den 23. september 2007

En dejlig søndag med scrap...og lidt rengøring..

Sikke dog en dejlig weekend som sluttede med en masse scrap men min søster! Fredag var jeg nede hos min dejlige kæreste, hvor jeg blev forkælet med god mad, rødvin og massage. Lørdag eftermiddag gik turen så til en veninde i Randers som holdt tøse fødselsdag. Det var stille og roligt, men bare super hyggeligt. Der blev rigtig grinet...stakkels hendes kæreste!! I dag er så gået med at scrappe sammen med søs...jeg har fået lavet to bidrag til konkurrencer på DreamPapers og The scrap cat Forum. Samtidig fik jeg gjort et album til en kollegas datter færdigt. Så alt i alt en meget produktiv søndag. Og så fik jeg også gjort en smule rent!!! Nu truer så en travl uge med forældresamtaler og overnatning med børnene på fredag....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aiii, det lyder som en skøn skøn weekend ! Og man må da sige, at du har fået noget fra hånden :O)

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj........hvorfor blev jeg ikke inviteret......trænger til en ordentlig gang scrap og skræp lol

Hygge fra Betina

Kirsten sagde ...

Det lyder til at have været en helt perfelt week-end.
Hmmm... vi er nogen der har været på arbejde. :-)