søndag den 2. september 2007

Amok med hobbylak...

Har kedet mig lidt her til aften...der har ikke rigtig været noget i flimmeren og jeg har været lidt ugidelig! Syntes ikke lige jeg havde inspirationen til at scrappe, så jeg gik lidt amok med min nue hobbylak...

Det gik udover: en chipboard tag, 2 metal blomster fra Panduro, en stof blomst fra panduro og en skind ramme (var ikke helt sikker på om den var syrefri, så den har fået lak på begge sider, så må det jo kunne gøre det!).

Syntes selv resultatet er blever ret godt...det var nemt at få til at dække, og jeg hjalp det lidt på vej under tørringen med min varme pistol. Så må jeg jo se om jeg kan få delene brugt til et eller andet!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Ragna sagde ...

Det ser rigtigt godt ud Mia. Hvis du gemmer det et par måneder, mon ikke der så måske kommer et sødt lille billede af en julenisse, som ville passe perfekt til disse ting? Glæder mig i hvert fald til at se dem i brug.

Betina Olesen sagde ...

Skide god ide, ligger selv inde med de fleste af tingene...... hmm....mon man kunne viderebygge med klar embossing el. glossy.... aj jeg må vist ovenpå i rode/hobby-skabet og lede efter min maling.

Tak for at du lagde øre til mine frustrationer i dag, det var rart at komme af med lidt galde ;-)

Hygge fra Betina, og tak for "Tillykke" hilsnen

Anonym sagde ...

Det var da en god ide! Det ser godt ud !