søndag den 2. september 2007

Der er noget der stikker!!!

Da jeg var i USA var vi i en rigtig kaktus park - vildt flot og Mia tænkte straks i scrap og Kirsten Gros evne til at tage nærbilleder af bestemte ting! Derfor blev der taget en masse nærbilleder af diverse kaktusser og de skulle altså scrappes nu....

Jeg har givet enkelte billeder et sort kant med min zig. Min søster driller mig ofte med at jeg ikke er så god til at blande farver, så derfor udfordrede jeg mig selv med den lilla i den ene kaktus... Det billede fik en smal lilla kant og den første del af overskriften blev fremhævet med den lilla som baggrund...Jeg manglede liiige et chipboard K, så det blev tegnet med den sorte zig.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare skønt det LO ;o) De billeder er SÅ flotte - og jeg er helt vild med det "manglende" u-matchende bogstav..

Knus M

Cowgirl sagde ...

Det er vildt flot dette LO - skønne billeder og farver