tirsdag den 18. september 2007

En dejlig start på dagen!!!


Da jeg her til morgen var på min morgen blog rundfart opdagede jeg til min STORE glæde, at Betina (hojvanggaard.blogspot.com) har givet mig denne award. Hold op hvor blev jeg glad! I får lige Betinas begrundelse:
Jeg har valgt at give den til Mia, som er en ny blogger, men som dog er en gammel scrapper. Mia er blevet mig en rigtig god kollega, en gammel kollega efterhånden, men alligvel ny. Mia er en pige med gang i, der skal helst ske noget, en pige som tør stå ved sine meninger, og ikke er bleg for at gå først.
Tusind mange gange tak Betina...det betyder rigtig meget!!!

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Tillykke med den flotte titel. Det er en award man bliver rigtig glad for :-)

Maribi sagde ...

Tillykke med den fine award:-)
Varmer altid ikk?
Og tak for dine søde kommentarer på min blog.