torsdag den 13. september 2007

Nye scrapting!

En af mine kollegaer, som også er scrapper (Betina aka Hotcat) er på messe i dag og jeg havde lige lavet en lille huskeseddel til hende... Så nu glæder jeg mig HELT vildt til at komme på arbejde imorgen og se om hun har lidt godt med til mig! Uploader selvfølgelig et billede...

Derudover har jeg lavet en byttehandel med Marianne (aka thescrapcat) så nu går jeg og venter på en pakke med lidt godt fra hende! Elsker at bytte med folk...det er altid så spændende hvad man får igen!!

4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hvor lyder det skønt Mia. Glæder mig til at se dine nye sager. Og især Lo lavet af dem.

Anne sagde ...

Øj, det er næsten ligesom juleaften for dig lige nu så... :-) GLæder mig til at se dine nye materialer!!! :-)

Marianne sagde ...

Og den lille pakken skulle meget gerne være fremme i dag ;o) Håber du kan bruge den....

Betina Olesen sagde ...

SORRY......ikke min skyld at man ikke kunne købe noget, men regner med at bestille på mandag.

God bedring med dig, bliv nu hjemme.....ik'

Hygge fra Betina