lørdag den 15. september 2007

Min første doodling..

Så fik jeg scrappet lidt med nogle af de skønne ting jeg fik af Marianne (det blå karton og fuglene). Derudover har jeg brugt chipboard bogstaver, lyserødt papir, sværte, mørke brun zig, og bling!

Min søster og svoger har været sammen siden jeg var 13 år gammel og Ulrik er derfor blevet ligesom en storebror for mig. Samtidig står de to og deres forhold for mig som beviset på ægte og vedvarende kærlighed!!!

Og ja så har jeg lavet min første rigtige doodling! Jeg brugte en af de doodlinger (hedder det det???) jeg fandt på nettet som inspiration og har så forsøgt at lave noget frihånds derudfra... Var ved at overveje en rubon...det er nemmere og jeg har så mange fine...men de er jo allesammen sorte! Og når jeg nu havde holdt det hele i lyserød, lyseblå og brunt! Syntes selv resultatet er blevet ok! Og fuglene er bare så fine med blå øjne - tak igen Marianne!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hold da op Mia, hvis det er din første doodling, så bliver du da snart kunstner:-) Det er bare kanon flot. God ide med at finde inspiration til dem på nettet.

Betina Olesen sagde ...

Det er da en fino doodling, hvad kan det ikke ende med ;-)

Hold da op, troede først lige det var dig på billedet, i ligner da vist hinanden ret godt.

Flot LO, gode farver sammen, og godt med troen på kærlighed...

Hygge fra Betina

Marianne sagde ...

Det er blevet vildt flot...!! Godt, at du kunne bruge pakken. Og det er en FEd idé at putte øjne på fuglene. Det havde jeg aldrig fundet på... ;o)

Knus M