søndag den 23. september 2007

Hjemmelavede cirkelblomster

Udfordring på thescrapcat.challenge med at lave sine egne blomster af cirkler. Blomsterne er lavet udfra et link jeg fandt og Marianne lavede en "howto" og udfordrede os andre til at prøve. Det kommer jeg helt sikkert til at gøre igen! Syntes bare de bliver super fede. jeg har lavet mine helt runde men tænker at de måske blive endnu federe hvis de er lidt "uens runde". Båndet er sat fast med hæfteklammer - det var også første gang for mig, men bestemt ikke sidste!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Flot og enkelt LO. Blomsterne passer rigtig godt til LO'et.
Det ser ud til at du har haft en fed ferie... :-)

Marianne sagde ...

Den er blevet super!! Sender du den ikke til min mail så jeg kan lægge den på Challengebloggen??