søndag den 21. oktober 2007

Tanker om farver....

Jeg bliver indimellem mobbet lidt af min storesøster på grund af min ikke så gode evne til at bruge mange farver. I aftes da jeg sad og scrappede sad jeg og spekulerede over hvordan det egentlig kunne være. Hmmm jeg må jo nok konstatere, at jeg holder meget af jordfarver både når det gælder mit hjem, min pålædning om mine scrapperier! Men jeg er nået fram til den konklusion, at jeg GODT kan bruge mange farver - jeg er bare meget afhængig af at nedtone/afstemme det hele med en jordfarve som brun eller sort. Eksempelvis på det LO jeg lavede til AnneT´s skitse i aftes: der er jo egentlig mange farver på, men for mig giver det ro, at de er kombineret med en brun!
Giver det mening???

3 kommentarer:

Maribi sagde ...

Giver rigtig god mening det du skriver. Syntes du bruger nogle rigtig dejlige farver i dine LO. Kan godt forstå du er vild med Mellow serien, det er bare så flot. Jordfarverne passer også rigtig godt til de flotte billeder du har fre Bali.

Kirsten sagde ...

Ja, det giver da bestemt mening. Det kommer jo meget an på, hvad det er for billeder man scrapper. F.eks billederne her fra Bali, det ville nok se underligt ud, hvis de blev scrappet i stærke pang-farver. Hver ting til sin tid.
På det her LO liver det rigtig meget op, at du har brugt pink (sådan ser den i hvert fald ud på min skærm), - det synes jeg er "prikken over i'et" :-)
FLOT :-)

Betina Olesen sagde ...

Underligt......det er flere dage siden jeg var herinde og kommentere, og det er der ikke??? det er andet sted på 2 dage...hmm..gad vide hvad der er galt med blogspot....

Nå, men hvad søren skrev jeg.....Noget med ...at du da sagtens kan bruge farver det ser da skide godt ud, især det øverster er vildt godt, og det ser godt ud med det lyserøde til at sige "pang" med ;-) og så vist noget med, at hvis din søster ikke er sød, så må hun ikke komme med til indvielsen af dit scrapværelse LOL.......

Knuz fra Betina.....hov opdager lige....du må nok ind og rette i dine indstilinger, du har gjort sådan at dem der ikke har en Google-konto, de kan ikke skrive en kommentar til dig