søndag den 21. oktober 2007

I aftes var jeg rigtig i humør til at scrappe men kunne ikke rigtig komme igang. Så jeg skrev inde på TheScrapCat om der ikke var nogen der kunne komme med en udfordring - det hjælper mig altid til at komme igang. Som altid var der en der var klar med en lille opgave: denne gang var det AnneT (paperfarm) der var hurtigt ude med den LÆKRESTE skitse og en ekstra udfordring om at vi skulle bruge 3 stk design papir. Jeg blev straks vildt inspireret og valgte BG´s Stella Ruby serie (den nemme måde at finde papir der passer sammen). Det eneste der voldte mig lidt vanskeligheder var ordlyden i overskriften, da jeg havde bestemt mig for bogstaverne og det gav nogle begrænsninger pladsmæssigt.
Materialer: BG Stella Ruby, grønt struktur karton, hvidt karton, lyserød karton rest, brun sværte, blomst fra Panduro, lyserød hobbylak, Chipboard bogstaver fra Panduro, brun farveblyant.

Jeg blev så inspireret, at jeg også fik lavet dette enkle og hurtige LO med min lille nevøs forste smil. Det er med vilje at det ikke er placeret midt på siden.
Materialer: brunt karton, 2 stk 2sidet design ark fra Tres Jolie (DP´s månedspakke september), chipboard bogstaver fra Panduro, chipboard hjerter fra Panduro, chipboard swirl, blå hobbylak og en blå farveblyant!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Helle sagde ...

Mia jeg synes de er rigtig gode begge to. Han er da skøn. Jeg tror også jeg bruger sort eller brun til at nedtone en gang i mellem... jeg har også svært ved at bruge en masse vilde farver.

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare godt liftet efter skitsen. Rigtig flot LO, fint farvevalg af papir, ser skide godt ud med den blomst...og sig du bare til din søster, at du sagtens kan bruge farver....og hvis hun ikke er sød, kommer hun ikke med til indvielse af scraprummet lol lol

Knuz fra Betina

Ragna sagde ...

Hold da op, hvor er det blevet flot. Da jeg så skitsen tænkte jeg, at den var vildt flot, men også svær. Men du har bare fået et hamrende flot resultat ud af det. Kan sagtens forstå, hvad du mener med at bruge jordfarver til at nedtone med. Jeg er også vild med blomsten.

Marianne sagde ...

Hvor er de flotte!! Især er jeg helt vild med den øverste. Det er en fed farvesammensætning ;o)

Ragna sagde ...

Der venter dig en lille award på min blog:-)