søndag den 14. oktober 2007

Hmmm en svær opgave!

Er blevet tag'et af hotcat og skal så til at fortælle jer lidt sandheder om mig! Hmm nu må vi så se hvad jeg kan finde på!

1. Jeg er enormt usikker og vil gerne at hele verden skal elske mig! Er dermed også meget refleksiv og bruger derfor også rigtig lang tid på hvad JEG kan gøre anderledes så ANDRE kan lide mig.
2. Jeg ELSKER chokolade og har meget svært ved at "undvære" det i kortere tid.
3. Jeg har det bedst når alle er glæde og sorg/dårligt humør hos andre påvirker mig rigtig meget.
4. Min værkstedslærer på pædagogseminariet var overbevist om, at jeg har DAMP...hmm måske hun har ret?
5. Jeg er et meget struktureret menneske, som godt kan lide hvad der skal ske, hvornår og hvordan. (grænser indimellem til det autistiske...).
6. Jeg vil gå igennem ild og vand for de mennesker jeg elsker - specielt dem der gengælder min kærlighed.
7. Jeg er et frygteligt rodehoved, men trives rigtig dårligt i rod... Forsøger derfor konstant at få lavet system i mit rod...men det holder jo desværre ikke altid!

Jeg kan altså ikke sådan lige hive 7 mand op af hatten...men Betina du kan jo starte selv og tage Cowgirl og Scraps med dig!

6 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hvad søren, er du allerede hjemme, troede det var en længere tur....
Men håber da at i havde en rigtig god tur.......

Søde jeg er altså blevet Tagget, det er jo derfor jeg har kunne tagget dig, du må ind og kigge hvad jeg har skrevet...

Knus Betina

Anonym sagde ...

Hmmmmm...et rodehoved der ikke kan leve i rod !? Den var svær :O)

Maribi sagde ...

Skønt at du tør være så ærlig og åben, dejligt.
Er selv blevet tagged af LaChris og er stadig i tankeboks omkring hvad jeg skal skrive.
Knuz Marianne

Marianne sagde ...

Hø-hø.... Synes et eller andet sted, at noget af det lyder lidt som mig ;oD Husk at lav et LO med det ;o)

Cowgirl sagde ...

Kæreste Mia, man kan ikke elske alle mennesker og selv blive elsket af alle. Men med dit humør er du allerede elsket af alle scrappigerne og du er et meget ligetil og sødt menneske som jeg ihvertfald syntes er meget elskelig.

Cowgirl sagde ...

Kæreste Mia, man kan ikke elske alle mennesker og selv blive elsket af alle. Men med dit humør er du allerede elsket af alle scrappigerne og du er et meget ligetil og sødt menneske som jeg ihvertfald syntes er meget elskelig.