søndag den 7. oktober 2007

Hvad fik jeg ellers lavet...


LO inspireret af Sabinas "Hov Hov". Jeg så hendes pil og tænkte at det måtte jeg også prøve. Materialer:
Mørkebrun struktur baggrund, Papir fra DP´s månedspakke september (2 sidet), Orange papir fra DP´s månedspakke september, Brune brads, Brun sværte og mørke brun Dotariffic


Skitse konkurrence 2 LO - min søster på elefant ryg på Bali
Materialer:
Basic grey papir (2 slags), brunt karton, chipboard H, bånd fra basic grey (farvet med sværte), brun zig, hvid signo pen, hvide rubons


Ud og køre med de skøre

Skitse konkurrence 1: Lille gris
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Ih..hvor nåede du meget i går!! Det er godt nok imponerende, og det er super flotte LO´s alle sammen. Det var også en enorm hyggelig dag fyldt med scrap, grin og masser af "shoppen"...:-)

Anonym sagde ...

Ja, du har godt nok haft travlt ! Tænk at du også nåede at shoppe, hva :O)
Jeg har dog svært ved at danne mig et rigtigt indtryk af disse LO, for når jeg trykker på dem, er de gigastore og lidt uskarpe...måske du skulle oploade i en mindre..øh, er et pixels det hedder !?

lam sagde ...

Du har da været rigtig produktiv i går.
Super lækre layouts med fine detaljer. Jeg er ked af vi ikke nåede at hilse på hinanden i går men jeg kunne ikke lige spotte rottehalerne ;=)

Betina Olesen sagde ...

Det er godt nok utroligt så produktiv du var, det må jeg også prøve engang......NOT lol lol lol

Tak for en super hyggelig dag, dejligt at du/i tog springet og kom. Håber nu bare at du bliver tilmeldt hos Sabina's Hotelscrap nu ;-)

Hygge fra Betina

Marianne sagde ...

Mia, hvor er de bare flotte.... !! Og du kan da sagtens scrappe med anderledes farver end grøn og brun. Det er kanonfedt ud!!

Maribi sagde ...

Sikke meget du har nået:-)
Ville rigtig gerne have været i Ryslinge, men var jo i Ringsted, og det koster jo.....
Vild med dit valg af farver.

Betina Olesen sagde ...

Hej Søde.

Du er hermed blevet tagget og reglerne er som følger:

Link til den, som har tagget dig.
Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Knus fra Betina

Charlotte sagde ...

Hold da helt op du nåede at lave meget! Meget imponerende!! Super flotte LOer!! Jeg kan li' dem alle og enhver. Synes du har været god til at vælge farver, som passer til de forskellige billeder! :-)

God weekend!