tirsdag den 16. oktober 2007

Gårsdagens produktion

Billeder af min svoger taget foran GitGit vandfaldet på Bali - lige i nærheden af min fars hus (som er til salg, hvis nogen skulle være interesseret!). Har lige været ved at gennemgå billederne for at få lidt fremkaldt. Dejligt med minderne, men også lidt hårdt, da det jo var min sidste ferie med min far!Syntes billederne er SÅ fantastiske, så siden skulle ikke være alt for overpyntet. Doodlingen tog vist lidt overhånd, men det er første gang jeg har lavet noget, som er blevet så fint.
Materialer: Hvidt karton, blåt karton (som er tonet lidt med sværte, da jeg ikke lige havde den rigtige farve), udskæringer fra BasicGrey Mellow Floral, blå sværte, blå farveblyant, hvid signo pen.

Jeg må indrømme, at den signo pen er noget af det bedste jeg nogensinde har invisteret i og skal vist have indkøbt et lille lager! Den er så god at male med og så er den tydelig selv på sort!

Elefanter på Bali! Jeg elsker simpelthen elefanter...jeg syntes de er smukke og fantastiske og er dybt fascineret af det bånd de kan få til mennesker. På Bali var vi i en elefant park langt oppe i bjergene - hold op de elefanter havde et dejligt liv! Som det ses på billedere kom vi helt tæt på...Jeg havde næsten tårer i øjnene så vild en oplevelse var det!
Materialer: Blomsten er skåret ud af et gammelt stykke Basic Grey (rest så jeg har ikke navnet!), grønt karton, gult basic grey, chipboard S (fra Panduro 20 kr. pakken! og de er syrefri!), prima blomster, brun zig.

Billeder fra vores frokost i vinlandet - San Diego 06. Inden vinsmagning nød vi en fantastisk frokost på terrassen med udsigt til bjergene - så smukt!

Materialer: lilla karton (2 nuancer), brun zig, chip swirl til at tegne efter, brun sværte, kork papir (navnet er forsvundet), vin papir fra Provo Craft - Tuscany Background.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Super flotte LO'er. Jeg synes du har ramt en fin balance, så de ikke er for overpyntede.

Kan godt forstå du er glad for de dejlige billeder :-)

Betina Olesen sagde ...

Hold da op der bliver stor scrappet... er især vild med det Lo i midten, meget flot og meget modigt med den store blomst ind over elefanten.....men det ser skide godt ud....Flot flot.

Hygge fra Betina

Marianne sagde ...

WOW, hvor er de bare flotte!! Og farvestrålende... Er helt vild med dem alle tre ;o)

Anonym sagde ...

Super skønne LOer du har fået lavet ! Jeg er også vild med den store blomst på elefant-lo'et :O) Ihh, hvornår mon jeg kommer til BALI !!?? Må da igang med at spare op....