torsdag den 1. november 2007

Nye sager!


Så kom min pakke fra KtCrafts! Jeg havde ikke bestilt ret meget, da jeg ikke har handlet i USA før og økonomien er sørme heller ikke for god i tiden! Men lidt blev det da til...De to små pakker med brads er gaver... Der mangler lige en pakke blomster fra Petaloo som var i restordre. Men det betyder så, at jeg får tilsendt lidt flere skønne ting uden fragt beregning! Skønt! Er helt vild med de her ting...og ja her er faktisk kun for 200 danske kroner inklusiv forsendelse (og blomsterne!) Det er sku billigt...
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Thanni sagde ...

Ej for nogen fine sager - de der chipboard kunne jeg godt tænke mig..men må helre lade være med at bestille mere...måske ;)

Anne sagde ...

Hold da op, det var billigt. Super lækre ting du har købt! Og tillykke med awarden!

Marianne sagde ...

Jeg har også bestilt de der bazzill-blomster. Eksker dem bare..... ;o)

Ragna sagde ...

Super Lækre sager. Og meget for pengene må man sige. Håber også jeg får sådan nogle candycanes i gave:-) Synes det er sjovt, at flere af os har været ude i chipboard og gostshapes og blomster.

Charlotte sagde ...

Ja, det er nemlig billigt at handle i USA, selv når man tæller fragten med! Helt utroligt altså!
Lækre sager du har købt! Hyg dig en masse med dem! :-)

Betina Olesen sagde ...

Øjjj nogen lækre ting, især chipboards og ghostshapes'ene. Ja, blomster siger jeg ikke så meget om, dem har jeg ikke lært at elske endnu ;-)
MUMS..... for nogle ting.

Hygge fra Betina