søndag den 7. oktober 2007

Dagens overraskelse

Igår på Conventionen deltog jeg i alt hvad der var af konkurrencer...og var så heldig at vinde en af dem!!! Hold op hvor jeg blev overrasket, da der blev sagt at LO´et hed "Bedste Venner"!

Det var en stempel LO konkurrence fra Orion Design og gaven var nogle clear stamps med "baggrunde" et "KYS" monteret på træ og et umonteret tillykke og ja et personligt stempel fra Orion! Super dejlige gaver men glæden over at have vundet overskygger vist gaven!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Gurli Laursen sagde ...

Stort tillykke med layoutkonkurrencen.
Jeg var jo desværre forhindret i selv at være der, men jeg skal gøre mit ypperste for at du får et dejligt stempel for det dejlige LO, du har lavet med stempling på ;-D

Anonym sagde ...

Aiii TILLYKKE ! Og det er da velfortjent...skønt LO...fed detalje med den farvet blomst og at du har indrammet nogle af ordene med samme farver !!!