mandag den 4. februar 2008

Tilfældighedsgen og tøse LO!

Ahhh skønt!!! For en gangs skyld får jeg scrappet lidt lyserødt...og ja den får hele armen!! LO´et herover er til Panduro og den skønne lille tøs er min venindes Ida Sofie! Er hun ikke skøn??? Hun er en rigtig vildbasse, men super dejlig!

Materialeliste: Papiret hedder chocolat parfait, blomsterne klippet udfra samme serie. Mørke brunt baggrundskarton. Bogstaverne og bubble stickers er panduros egne, gel stitches fra Cloud9 og lyserød akrylmaling og "SHOES" chipboard fra Dress it up. Er selv blevet SUPER tilfreds med det og det er faktisk lavet på under 45 min!!

Wiiiii jeg har vist genfundet mit tilfældigheds gen!!! Jeg har for ikke så længe siden svoret at det der med at male bag billedet bare ikke er mig!!! Men men men det er lykkedes mig...ret godt syntes jeg selv.. Malte og Ida Sofie guffer skumfiduser til Sankt Hans. Har forsøgt både at gøre det tøset og drenget, og at ramme de skønne farver der er i deres tøj.

Materialer: Grønt struktur karton, mønsterpapir fra DCWV, friends + tag fra Dress it up (chipboard), chipboard bogstaver fra Heidi Swap og akrulmaling.

Hmm kan godt se at de vist begge er lidt skæve, men sådan er det jo når inspirationen rammer og det går stærkt! Og så måler jeg jo aldrig så det skal jo gå galt! Begge sider er til Panduro!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

WAW ! Det var da helt fantastisk, at du sådan har fået scrap-job ! Tillykke med det. Hvor er det sejt! Ja, jeg kan da næsten ikke få armene ned! Godt gået !
Skønne LO's du har lavet. Flotte farvet. Er vild med dem...og lifter straks de to fra i dag og det med bryllupsbilledet.

Netti sagde ...

Hvor er de superflotte begge to! de kommer bestemt til at pynte hos Panduro.

Maribi sagde ...

IIIIH, sikke nogle flotte LO's. Superdejlige farver på begge.
Panduro er heldige at ha' fået dig i garnet:-))

Marianne sagde ...

Skønne LOs begge to.... Og med stærke skønne farver. Og hvad er det for noget vrøvl med det "tilfældighedsgen"?? Det er jo helt perfekt - på den tilfældige måde ;o)

Charlotte sagde ...

Det er nogen rigtigt flotte sider du har lavet til Panduro! Det kører bare for dig!! Dejligt at se nyt fra dig igen. :-)
Skøøøøønt med malingen bag billedet på det nederste LO - og jeg synes du har ramt farverne i deres tøj rigtigt godt. Og Vilbasse LOet blev super flot med blandingen af sort og pangfarver!! Lækkert!! Er sikker på Panduro er glad for dig arbejde!!

God weekend!