søndag den 17. februar 2008

Mit nye hjem


Den anden dag da solen skinnede så flot over Ålborg var jeg lige ude omkring byggepladsen, som snart er mit nye hjem. Jeg kunne ikke komme til at tage billeder af den lejlighed som bliver vores, da de havde spæret byggepladsen af, men jeg fik taget billeder af lejligheder der er magen til vores. Det øverste billede er af forsiden af bygningen (den bygning jeg skal bo i er ikke så stor) og nr 2 billede er af hvordan vores have bliver - det er en stue lejlighed! Uha hvor jeg altså bare glæder mig!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Ej, hvor må det være spændende!!
Det ser rigtig godt ud! Forstår godt du glæder dig, det må være den skønneste fornemmelse! Glæder mig da til at se dig/jeres eget, når i når dertil ;-)

Marianne sagde ...

Spændende... Og det ser rigtig dejligt ud.... Held og lykke med det - og glæder mig elvfølgelig også til at se en masse bilelder og LOs med lejligheden ;o)

Netti sagde ...

Hvor ser det byggeri spændende ud! Jegkan godt forstå at du glæder dig. Held og lykke med din nye lejlighed :o)

Kirsten sagde ...

Det ser sørme godt ud, - det er så lækkert at flytte ind i noget helt nyt.
Glæder mig til at se Jeres nye hjem.

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg glæder mig også til at se det...MEN...jeg vil altså ikke nøjes med billeder..... he he he

Hygge fra Betina, som ikke har ferie....ØV