søndag den 27. januar 2008

Masser af kærlighed!


Jeg har lavet dette LO til Panduro. Billedet er fra min søsters bryllup - det er ved at være nogle år siden, men det betyder jo ingenting! Det er jo ikke så tit jeg sådan "får lov" at scrappe i lyserødt så det var rigtig fedt at prøve!!! Siden er meget pyntet med mange detaljer - nok mere end jeg normalt gør, men det var et ønske fra Panduro.
Materialer: kan ses i mit galleri på TSC! (Ha gad altså ikke skrive det hele igen - men alt er fra Panduro!)

Igår var Allan og jeg lige et smut ude omkring den nye lejlighed! Hold op der er sket meget derude.... Uhhh glæder mig sådan og bliver helt som et lille barn inden juleaften!!! Det er bare SÅDAN nogle lækre lejligheder og et helt vildt hyggeligt område - og så er det endda stadig byggeplads!!! Et ekstra plus er så at jeg får kortere til arbejde!!! Allan regner ikke med, at rykke herop før 1. juni - jeg flytter første Maj...men kan godt forstå ham, da han som revisor har en hel del arbejde i Maj. Har har dog lovet, at vi flytter de fleste af de møbler vi skal have herop i Maj, så jeg kan få indrettet og pakket kasser ud! Jeg er pjattet med ham og glæder mig HELT VILDT til at have ham hos mig hver dag!!!Hehe!!! Hmm er vist også efterhånden fået en del at se til....til sommer regner jeg med at skulle have et aflastningsbarn!! Men det skal nok gå altsammen!!

God søndag til alle...
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Så smukt........... Andet er der vist ikke at sige - det skulle da lige være God flytning ;o)

Ragna sagde ...

Ja det er et fantastisk smukt LO. Held og lykke med flytningen. Det lyder som en rigtig god ide med sådan et aflastningsbarn. Vi har overvejet meget, om vi skal have flere børn. Men vi er nu nået frem til, at det skal vi ikke. Til gengæld vil vi fylde huset med diverse aflastnings/plejebørn, når vores egne er blevet større:-)

Netti sagde ...

Rigtig flot lavet og tillykke med dit ekstra "job" hos PAnduro. Det var da lækkert for det er dæleme da på tide at der kommer noget ordentligt scrap op og hænge rundt omkring :o)

Anonym sagde ...

det er rigtig fint det her layout, det skal de nok blive glade for i Panduro :)

Maribi sagde ...

Er vild med det LO. Pink og sort er bare SÅ flot sammen.
PS: Tak for din kommentar på min blog. Er bare et skønt digt, og må passe rigtig godt på de børn du arbejder med.

Maribi sagde ...

Er vild med det LO. Pink og sort er bare SÅ flot sammen.
PS: Tak for din kommentar på min blog. Er bare et skønt digt, og må passe rigtig godt på de børn du arbejder med.

Anne sagde ...

uha uha.. Dejligt at kunne læse du stadig er forelsket op over begge ører! :-D Mega flot LO du har lavet til Panduro, tror jeg skal have fat i dem her i odense, de har dælme ikke meget inspiration at byde på derude, men egentlig en pæn slat materialer...