søndag den 17. februar 2008

Ny dimse taske og lidt scrap


Se hvad jeg har købt!!!! Er den ikke lækker??? Der er så meget plads i den...alt mit metal dims + diverse små rester blomster + knapper (hvor har jeg mange nu hvor der er blevet ryddet op i dem!). Og så kan min opbevaring fra craft mates med alle mine små dimser være i lommen på forsiden der kan ses på nr. 2 billede!! Tasken er købt i Panduro til 299!
Som jeg fik nævnt på Mariannes blog, så udfordrer jeg lige mig selv lidt til at bruge mønstret papir som baggrund! Det er LÆNGE siden jeg har gjort det, så nu skulle det være! Tror også lige jeg skal omkring Jettes (Ma11edina) blog, da han er SÅ god til at bruge mønsterpapir!! LO´et er til min venindes blyllupsalbum.
Her er så lige et super simpelt LO, som også er til min venindes album. Syntes billedet med brudeslør var så forvirrende, at jeg var nødt til at lave siden enkel!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de begge blevet flotte! Især den med dit mønsterpapir som baggrund er helt perfekt!! Og smart taske i øvrigt ;o)

Ragna sagde ...

Jeg kan rigtigt godt lide LO'et med mønsterpapiret som baggrund. Det ser rigtigt yndigt ud med de halve blomster med de store brads i. Tillykke med tasken i øvrigt. Dejligt at kunne shoppe lidt større ting i Panduro :-)

Maribi sagde ...

Igen nogle flotte LO's fra din hånd:-))
Min favorit er det med brudesløret, skønt farvevalg og enkelt.
Fin taske med plads til mange dejlige dimser,hi hi