søndag den 10. februar 2008

Cyper crop på TSC

Så har vi igen cyper crop´et! Det er bare så fedt og så dejligt at der er nogen der gider arrangere!!! Jeg var med i dag trods feber, og tog da også lige en pause på et par timer, hvor jeg lige var et smut i drømmeland. Nåede alligevel alle udfordringer undtagen en! Men jeg er jo også en "hurtig" scrapper, hvis lige inspirationen er der!!! Det var nogle vildt fede opgaver idag...

Den første herover var en skitse. Jeg havde mange problemer med at komme igang, så jeg satte bare noget på! Og ja så blev det altså et LO uden mønster papir...det har jeg vistr aldrig lavet før!! Jeg er ikke helt tilfreds, men det går an! Der er brugt: Grønt karton, hvid signo pen, sommerfugle og chipboard blomst købt i Panduro, Chipboard bogstaver fra Panduro malet med hobbylak, og tuborg klamme fra Orion.
Udfordring 4: en betydningsfuld dag i dit liv...Det blev disse dejlige menneskers bryllupsdag! Helt simpelt LO!!
Dagens sidste produktion. En fri opgave med elementer hvor minimum 2 skulle opfyldes. Jeg brugte filt, glitter, ghost shapes og sommerfugl!!!

Nu vil jeg godt nok i bad og så i seng!! Havde en lidt hård nat med feber så trænger til en god nattesøvn!!!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Maribi sagde ...

Sikke nogle flotte LO's ."KYS" er klart min favorit.
Godt gået trods feber:-((

Jette / ma11edina sagde ...

Skønne LO´s du har fået lavet med så svære odds! Er helt vild med dine bryllupsLO´s! De er rigtig søde! Var desværre ikke med på croppet i dag, men kan jo så se hvad i andre har lavet i stedet for ;-) God bedring til dig!

Netti sagde ...

Superflotte ting du har fået lavet. Held og lykke med helbreddet.

Marianne sagde ...

Flot at du var med på trods af feberen. Og rigtg flotte LOs alle tre - især den sidste er jeg helt vild med - måske pga det slørede billede, som bare passer SÅ godt ind i sammenhængen....

Anne Bente sagde ...

åhhh, det er bare nogle vildt skønne loer du har lavet, de bryllups lo er super flotte:)

håber du er frisk igen