onsdag den 27. februar 2008

Skønne ugler


Så lykkedes det mig endelig at få fat i det skønne ugle papir fra SassafrasLas! Jeg har villet have det længe, men det har bare været udsolgt alle steder! Fandt så via google www.scrapgal.com - og de havde det!!! Der var kun to pakker tilbage så skyndte mig at bestille det...og lidt mere! Nu er det så kommet hjem og jeg elsker altså bare det papir!! Der er to af hver og de er dobbeltsidet og det passer bare så flot sammen! Glæder mig til at scrappe med det!

Har også lige fået min første månedspakke fra www.SweetPeaScraps.com. Det var blandt andet på grund af Mariannes (thescrapcat) lovprisninger jeg prøvede at bestille dem og jeg kan kun give hende ret i at det er nogle super fede pakker! Glæder mig allerede til den næste!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg er overhovedet ikke mosundelig, nej, slet ikke...... Hmmmm.... Jeg vil også have uglepapir......... Glæder mig til d. 8.3 ;o)

Mia sagde ...

Skal nok tage det med så kan det jo være du kan låne et stykke!!!

Anne Thormose sagde ...

Dejligt at det lykkes dig, at få fat i det rigtige papir. Glæde mig til at se, hvad du får lavet med det - og med månedspakken.

Ragna sagde ...

Sikke en lækker pakke. Og ja pakkerne fra SPS er bare så lækre har fået derfra i 6 måneder.

Netti sagde ...

Sikke nogle lækre ting du har fået!
Forstår godt at du er glad for det.

Anonym sagde ...

Kan godt forstå, at du faldt for Sassafrass Lass's uglepapir. Jeg har også haft kig på det...det er ikke nemt at få fingrene i :O) Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af det.

Cowgirl sagde ...

Wau den pakke ser da bare lækker ud. Husk æsken kan bruges til et minialbum !