onsdag den 5. marts 2008

Min første månedspakke

Juhuu jeg har fået min første månedspakke! Eller det vil sige, at jeg har haft den liggende i næsten en uge, men er først kommet igang med den nu. Fik helt vildt lyst til at scrappe her til aften, da jeg sad og kiggede på de godt 400 billeder jeg lige har fået hjem med posten! Nå men det blev til dette billede fra en restaurant fra Bali. Det er nok det mest idylliske sted på jorden jeg nogen sinde har været: midt på en rismark helt ud til vandet - ingen naboer, ingen trafik...bare stilhed! Og så havde restauranten ingen vægge (eller dvs de kunne rulles ned som gardiner i dårligt vejr! Men så smukt!
Jeg har med undtagelse af tuborgklammen og filt pilen kun brugt materialer fra februar kittet fra www.Sweetpeascraps.com. Hold op mand hvor er det bare FEDT at sidde med materialer hvor ALT bare passer sammen på kryds og tværs! Jeg tror aldrig jeg har lavet et så farverigt LO og så på kun ½ time!!! Helt fantastisk! Glæder mig til at scrappe meget mere med det kit på lørdag og ser så allerede frem til det næste! Jeg kan kun sige wauw wauw og atter wauw! Jeg elsker månedspakker!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er det blevet fint, og farverne du har brugt passer så fint til dit billede :)

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, det ser godt nok lækkert ud. Lækre materialer, forstår godt du er vild med den pakke :-) Super titel du har lavet til LO´et, passer perfekt til billedet og din beskrivelse! Ses jo nok på lørdag ;-)

Else-DK sagde ...

Det er da også et fantastisk flot LO du har begået. Og billedet er bare SÅ lækkert .. .uuu jeg kan føle stilheden og varmen.
Og så at du har vendt uret både på hovedet og spejlvendt ... det er da grineren. Jeg tænker du måske mener det jo er på den anden side af verden. *** U ROCK GIRL ***

Marianne sagde ...

Hvor er det bare SÅ smukt!! Og ja - månedspakker er for fede (det har jeg jo sagt lææænge...) *griner* Vi ses på lørdag ;o)

Anonym sagde ...

Det er bare et super flot LO! Skønne farver du har brugt og selve fotoet oser også af idyl :O)