tirsdag den 27. november 2007

Et ikke så "scrappet" projekt..

I forbindelse med at jeg skal flytte til foråret (har fået lejekontrakten så nu skal den bare skrives under af dengsen og jeg) har jeg besluttet mig for, at jeg vil have et par nye billeder. Jeg er ikke så meget for købte masseproducerede malerier og pengepungen er ikke lige til ægte kunst. Derfor har jeg købt to store 90 gange 90 lærreder på tilbud og idag har jeg så fået indkøbt akrylmaling. Har malet en del tidligere og har da også et par billeder hængende nu af mine egne...de har bare ikke lige de farver som jeg nu har besluttet mig for der skal være i det nye!! ( ja ja ved godt jeg er langt med planlægningen!!). Siden jeg begyndte at scrappe har jeg ikke fået malet, men håber det her kan få gang i det igen og så får jeg plads til et stafeli på vores nye kontor!

Er lidt spændt på hvordan resultatet bliver, men satser på, at det skal være med noget diesel grønt i...skøøøøn farve hvis du spørger mig! Og hvem ved; måske kan jeg bruge nogle af mine scrappesager til at lave de sidste detaljer!!! Hvis resultatet bliver nogenlunde skal der selvfølgelig nok komme billede på.....når jeg engang får det færdigt!!! Har jo heldigvis 5 måneder!!!

8 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hmmm.......det bliver da spændende at se, især hvis du lægger den energi i det, hvor du spurtede vildt rundt, som jeg så i dag ;-)
Eller er det et "Brandfarligt" emne hø hø hø hø

Skal lige høre, er diselgrøn det samme som petroleumsblå???

Knuz fra Betina

Mia sagde ...

Ja mere eller mindre....tror jeg da nok...u hvert fald for mig!!!

Cowgirl sagde ...

Jammen vi glæder os da enormt til at se de færdige resultater...Grønt ell. blåt....bare de bliver færdige til den nye lejlighed...du kunne måske sætte en rottehale på det ene - Stjæl den tilbage fra Marianne...

Cowgirl sagde ...

Jammen vi glæder os da enormt til at se de færdige resultater...Grønt ell. blåt....bare de bliver færdige til den nye lejlighed...du kunne måske sætte en rottehale på det ene - Stjæl den tilbage fra Marianne...

Anne sagde ...

Lyder rigtig spændende!! Glæder mig meget til at se det færdige resultat!!

Anonym sagde ...

Hej Mia, Det glæder jeg mig rigtig meget til at se. Jeg maler selv og har også overvejet at kombinere det med lidt scrap elementer, men det ville være super dejligt med lidt inspiration :-)

Anne Thormose sagde ...

Det lyder godt nok spændende. Glæder mig til at se, hvad du får fremstillet. Det lyder som et stort projekt, men så får man jo også præcis, det man gerne vil have. ;o)

Maribi sagde ...

Lyder spændende med dit maleprojekt. Glæder mig til at se resultatet.