torsdag den 8. november 2007

Mit stempel er kommet...

Til conventionen i Ryslinge vandt jeg jo en stempel Lay out konkurrence og præmien var - udover lidt blandede stempler - et (personligt) stempel fra Orion Design (www.oriondesign.blogspot.com). Og nu er det så kommet!!! Det er bare så super fantastisk og jeg er så glad for det! Gurli har bare leveret den BEDSTE service og jeg kunne få det præcis som jeg ville have det....tak for god betjening Gurli! Stemplet er allerede kommet i brug!
I samme omgang havde jeg set nogle lækre chipboard, som Betina (Hotcat) havde fra Gurli og da jeg skrev til Gurli om jeg kunne købe lidt sagde hun, at hun ville sende mig et LILLE udvalg!! Hmmm døm selv!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Christina sagde ...

Tillykke med stemplet, det ser rigtig flot ud.. Flot design.. Lækker pakke du der har fået med chipboards

Ragna sagde ...

Vildt lækkert med det stempel. Rigtig god ide at få din blogadresse på. De Chipboard er bare for lækre. Tror da lige jeg må forbi og kigge, om hun sælger flere af dem:-)

Majer sagde ...

Hvor er det bare flot dit stempel :) Jeg har også fået lavet et hos Orion, og er vildt glad for det. Og meget tilfreds med det samarbejde, der var omkring udviklingen af mit stempel.

Betina Olesen sagde ...

Endnu engang tillykke med stemplet, men synes da ikke det var de udkast du havde med på arbejdet???

Hmmmm....sikke lækkerier, hvor har jeg mon set dem før lol lol lol

Hygge fra Betina

Linda sagde ...

Tillykke med din flotte præmie - det er et vildt flot stempel. Og Gurli's chipboards dem kan du glæde dig til at bruge de er bare så flotte.

Cowgirl sagde ...

Sikke et flot stempel og jeg kan godt forstå du elsker de chipboards- jeg fik selv lov til at kigge i posen i Gislev og de er skønne at arbejde med.

fie & Co sagde ...

Super flot stempel!