søndag den 11. november 2007

Søndags udfordringer på TheScrapCat

Marianne har startet en lille søndags udfordring op i dag med nogle LO fra TwoPeas som skal liftes! Her er så mit første resultat... Er ikke helt tilfreds men kan ikke sætte en finger på havd der er galt???? Hmm overskriften blev ikke så god, måske det er den?

Jeg har brugt: Grønt struktur karton, rester fra Tres Jolie (månedspakke fra DP), kæmpe tuborg klamme fra Orion Design, RubOn syninger (sådan en rulle tingest fra DaisyD´s) købt hos Paperfarm, Prima Blomster, Epoxy Stickers købt hos HobbyBoden, og så mit dejlige nye stempel og masser af sværte!
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

Den er vildt flot - sjovt nok skal jeg lige til at lave det samme LO. Jeg tror godt, at jeg ved, hvad der måske er "galt". Den hvide er meget gennemtrængende i forhold til resten - og det gør, at der kommer "overvægt" i den ene side... Hvis det giver mening... ?? Men jeg synes nu stadig, at det er flot....

Mia sagde ...

Ja dte gav helt sikkert mening...og tror du har ret!!! Hmm men gør nu ikke noget ved det!

Marianne sagde ...

Det skal man heller ikke altid... Og som sagt er den jo vildt flot!!

Christina sagde ...

Vildt flot liftet.. Rigtig flot LO

Charlotte sagde ...

Den blev da rigtig flot, Mia! Den store tuborgklamme er virkelig cool og flotte farver. Jeg synes det er rigtigt flot liftet! :-)
God søndag!

Ragna sagde ...

Synes det er blevet rigtigt flot. Jeg er altså vild med de store tuborgklammer. Men kan se, at de desværre ikke har en netbutik endnu. Så jeg må nok vente hi hi

Maribi sagde ...

Super flot LO. Er vild med dine dejlige billeder af dyr:-)
Dejlige farver, og MÅ bare have fingrene i sådan en stor tuborgklamme..

Jette / ma11edina sagde ...

Super flot liftet! Lækkert papir, og som skrevet før - fed klamme!!!

Kirsten sagde ...

WAUW hvor er det flot :-)

Det er da nogen helt fantastiske billeder. Jeg er klar til at tage til Bali i morgen :-)

Enig i det med tuborgklammen, - dem ville jeg også godt have fat i et par stykker af.