lørdag den 22. december 2007

Glædelig Jul!

Så blev det endelig tid til juleferie!!! Hold op mand hvor har jeg været stresset den sidste tid! Jeg har ikke rigtig fået kommenteret - hverken på blogge rundt omkring eller på TSC, hvor jeg ellers selv syntes jeg er meget aktiv! Når jeg endelig har været hjemme har jeg bare slappet af eller ordnet de ting man nu engang ikke kan komme uden om.

Scrap er det ikke blevet meget til...fik da lavet og sendt julekort til de nærmeste...og den anden aften hjalp jeg min søster med at lave scrap sider med hendes drenge til bedstemødrene...men det er altså lidt noget andet at sidde med sine egne billeder og egne scrap ting.

Igår ankom jeg så til Samsø..skønt at komme hjemmefra og stresse af.... Her bliver jeg så indtil 1. juledag, hvor jeg tager til Grenå for at være sammen med Allan og hans familie og til julebal med en veninde om aftenen. 2. Juledag skal vi så ud til min storebror og være sammen med dem samt min søster og hendes familie. D. 27 går turen så hjem mod Ålborg og til total afslapning indtil Nytår... OG håber at der kan blive tid til at få scrappet!!!

Nå men i må allesammen have en rigtig glædelig Jul og et fantastisk Nytår!!!

2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Halløjsa.....dejligt at se dig på bloggen igen...var godt nok begyndt at undre mig ;-)

Kan du og dine nu have en glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår. Tak for det gode samarbejde vi har haft i det indestående skoleår.

Knuz fra Betina

Jette / ma11edina sagde ...

Hej Mia!
Dejligt at høre fra dig igen, men der ER jo ting, der kommer før scrap og blogs ;-)trods alt, så det kender jeg godt! Ih, jeg bliver helt nostalgisk når du fortæller at du skal til Samsø, der har jeg tilbragt nogle af mine bedste ferier og juleaftener!! Rigtig glædelig jul og godt nytår!