tirsdag den 11. marts 2008

Første LO med marts pakken

Så fik jeg lige lavet et hurtigt LO med min dejlige SPS pakke fra marts. Kommer ikke til dans i aften, da min dansepartner er hold i nakken så der blev lige lidt tid til at lege med nogle af alle de skønne ting jeg lige har fået hjem. LO´et her er noget anderledes end det jeg plejer at lave (syntes jeg i hvert fald selv). Farverne er meget afdæmpede og ikke så mørke og hårde som de plejer. Men SPS pakken er i mile forårsfarver og de var lige perfekte til disse VIDUNDERLIGE billeder af William, som tager sig en tiltrængt lur efter, at have været godt utilfreds (nyfødt). Syntes simpelthen rubonen hvor der stod en lille def af "Peace" passede PERFEKT til hans lille fredfyldte væsen.

Til overskriften har jeg brugt min brune zig og nogle af de teknikker jeg lærte af Marianne i Ejsing. Overvejede at bruge chipborads til noget af den, men syntes det blev for stort! Er ret godt tilfreds med resultatet!

Papiret hedder (det lange stykke) "Two scoops" og er fra Basic Grey, det blå stykke med den sjove kant er fra Making Memories.

Glæder mig helt vildt til at scrappe meget mere med det!
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det sødt og enkelt - med nogen dejlige farver..for slet ikke at snakke om billederne - han er da for sød :)
Nu kan jeg da slet ikke vente på min pakke - den er nemlig ikke kommet endnu *snøft* ;)

Netti sagde ...

Hvor er der virkelig lækkert papir. Og sikke et flot layout ud har lavet - kanont.

Pia sagde ...

Sødt og enkelt lo, dejlige farver

Marianne sagde ...

Det er et rigtig flot LO - og super overskrift med håndskrift ;o) Jeg er også så småt begyndt at lege med min pakke....

Maribi sagde ...

IIh, et flot og enkelt LO. Skønne forårs farver passer perfekt til de dejlige billeder.
Godt gået Mia:-))

Charlotte Ravn sagde ...

Dejligt og enkelt LO, super flot med håndskriften!

Betina Olesen sagde ...

Lækkert papir....mums....har også sørget for at hamstre lidt selv..

Dejligt enkelt LO, billederne passer som du selv siger lige til papiret. Hvor er han sød som han ligger der.

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

wauw det er flot, super enkelt men meget flot.