tirsdag den 18. marts 2008

Scrappet igen!


I aftes havde jeg besøg af min søster og Randi igen til en omgang hygge scrap. Desværre måtte Mette tidligt hjem, da hendes søn måtte en tur på skadestuen. Heldigvis havde han bare fået noget savsmuld i øjet, som skulle skylles ud! Nå me jeg var slet ikke så produktiv, som jeg plejer...den første side tog MEGET lang tid, da jeg havde valgt en meget blå baggrund! Viser ikke siden her, da jeg render rundt helt hvid i bikini og skaber mig i en pool! Hehe men grinte al den tid jeg scrappede siden, da det var FEDE minder fra vores ferie på Bali. Ulrik og jeg havde rigtig meget sjov med at imitere komodo varaner! Ja ja små hjerner små fornøjelser! Istedet viser jeg så lige dette her LO men min niece Rikke sammen med den sødeste næsebjørns unge... Baggrundspapiret er fra Brugsen, mønster arket (dobbeltsidet), samt bånd, chipboard, bånd og den lange sticker er fra månedspakken fra marts hos SPS. Pilen er fra Mya Road og uglen er fra mit uglepapir. Er selv ret vild med det. Har liftet stregen rundt i kanten fra marianne (thescrapcat) syntes det giver en rigtig god dybde i Lo´et.





Her er jeg så sammen med den SKØNNE næsebjørns unge! Den kravlede til min store forbavselse selv over til mig og jeg var TOTALT solgt! Var parat til at tage den med hjem.... Derfor er billedet også blevet scrappet i stor format - tiltrods for dobbelthager!

Alt undtagen tuborgklamme (fra Oriondesign) og skumbogstaver (fra Li-om-hjørnet) er fra SPS månedspakken Marts. Er selv ret imponeret over, at jeg slet ikke har brugt ensfarvet papir! Det er bare så fedt at det hele passer sammen i månedspakkerne!

Imorgen og søndag skal jeg til fødselsdage i kærestens familie og har lovet at lave et par kort. Jeg har ikke vovet mig ud i alt det der med at farvelægge stempler, så mine kort er noget mere simple end det man ellers ser i blogland. Dette her er lavet med mit skønne uglepapir og tilhørende bogstavstickers, genbrugskarton, sværte og en brun zig! Syntes selv det er blevet meget sødt. Størrelsen er 15 gange 15.
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er den lille unge bare alt, alt for nuser.... Den kunne jeg vist også have taget med hjem ;o) Flotte Los begge to... Og sødt kort med ugle... Jeg går stadig rundt om uglepapiret og kan ikke nænne at bruge det hele af det ;O) Rigtig god påske, knus herfra, M

Thanni sagde ...

Flotte LO's, men jeg er især vild med det nederste med cirklen og pilen...og så er den unge da bare alt for sød

Pia sagde ...

Super flotte loer og hvor er det et flot kort med uglen

Netti sagde ...

Flotte layouts du har lavet..super kreative.
Til din orientering kan jeg fortælle at min nabo har haft bla næsebjørne og der findes ikke noge tmere støjende når de er voksne. Kæft de skriger...men søde er de :o)

fie & Co sagde ...

WOW!! Nogle flotte layouts du har lavet og hvor er det flot med håndskriften;0)
Og et rigtig sødt kort med den lille ugle!

Anonym sagde ...

hvor har du været produktiv :)
super fine layouts og flot kort !!

Kirsten Gro sagde ...

Rigtig sødt kort! Dejligt at se kort kan laves uden stempler, bliv ved med det.

lam sagde ...

flotte layout med fin opsætning. Er vild den med papiret fra making memories.
Super sød kort og fed detajle med uglen der kigger ud.

Charlotte Ravn sagde ...

Flotte Layouts og totalt lækkert kort, det er jeg helt vild med!

Ragna sagde ...

Super flotte LO's du har lavet. Har kommenteret på TSC. Jeg synes det er dejligt med enkle kort. De har hver deres charme.

Unknown sagde ...

Flotte LO'er og dejligt kort. Der er bare noget over dyreunger, de er ikke til at stå for.

Anonym sagde ...

Wau nogle skønne ting du har fået lavet dér :O) Jeg er da også for vild med den næsebjørn :O) Og en skøøøn pil du også har lavet !

Maribi sagde ...

Skønne LO's. Den næsebjørn er da for nuttet:-))
Skønt kort med uglen!!

Tanja sagde ...

Lige en tur forbi din side og se hvad du laver... :o)
Det er nogle rigtig flotte ting - både kort og layout´s..
Jeg kommer igen.. :o)
Scrapknuzz Tanja