lørdag den 26. januar 2008

At få penge for at gøre det man allerhelst vil: scrappe!!

Ja jeg har simpelthen fået til opgave at "designe" for Panduro i Ålborg!!! Jeg har længe undret og irriteret mig over, at de ikke udstillede scrap i deres afdeling med scrap materialer. Den anden dag opdagede jeg så lige at jeg blev betjent af butikschefen. Da jeg spurgte hvorfor de ikke udstillede noget fik jeg hurtig spørgsmålet om jeg kunne finde ud af "sådan noget"... Tjahhh ja joooo sådan da. Og ja i tirsdags var jeg så inde og snakke med hende og vise hende lidt af mit scrap. Vi aftalte at jeg i første omgang skal lave en udstilling til butikken med deres nye papir serier, et album med konfirmations LO´er og demo til en kundeaften i marts.

Det bedste: 2 store poser med varer jeg selv fik lov at tage på hylderne (!)...beskeden om, at jeg IKKE må have udgifter til det, så kvittering for billedfremkaldelse skal bare afleveres i butikken så får jeg mine penge tilbage. Og ja så bliver jeg betalt med gavekort til butikken! (Det var mit ønske!)

Jeg syntes selv det er helt fantastisk! Uha men kan da godt lige mærke at det giver lidt sommerfugle sådan at skulle udstille!

3 kommentarer:

Maribi sagde ...

Storttillykke med dit nye
"job", lyder rigtig spændende. Så er det bare om at klø på:-)) Held og lykke med det, regner med vi hører mere om hvordan det går.

Marianne sagde ...

Det er bare SÅ sejt!!! Glæder mig til at se udstillingen, for du tager vel et billede af den, når den klar, ikke??

Mia sagde ...

Jo det skal jeg bestemt nok!!!! Det bliver både en udstilling OG et album med konfirmations Lo ér