søndag den 6. januar 2008

Tålmodighed er ikke lige min bedste ven!

I fredags skulle Allan komme og være sammen med mig det meste af weekenden. Havde egentlig ventet ham kl. 17 senest, men fik en besked om, at han var kommet lidt sent fra Århus. Nå men han kom afsted, og det gik godt heropaf.....lige indtil Hobro hvor der var sket en KÆMPE ulykke og det vrimlede med ambulancer. HELDIGVIS var han ikke involveret i det men det betød, at han sad fast i bilkø! Men hvad laver en scrapper, når man skal vente???? SCRAPPER! Fik startet på dette LO mens jeg ventede og gjorde det færdigt i aftes , mens Allan lavede aftensmad! Skøn arbejdsfordeling! Billederne er af min lille nevø William og mig selv i zoo i sommer. William var helt opslugt af pingvinerne og pegede det bedste han har lært!!! Pilen er liftet efter Betina (Hotcat)...syntes det ser så fedt ud og så er det faktisk RIGTIG nemt at lave! Har bare tegnet den op med blyant efter en pil jeg havde. Tegnet op med sort og lavede samtidig "takker" på den. Herefter en hvid streg indvendigt!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Maribi sagde ...

Godt nytår til dig herfra Hvalsø.
Skønt Lo med de blå farver, og alle de herligeknapper. Må absolut lifte den pil, se rigtig godt ud.

Anne sagde ...

Super flotte LO'er begge to - og skøn pil! Rigtig godt nytår

Netti sagde ...

Jeg er da for vild med den pil..det må jeg altså prøve engang.
Supersødt layout i rigtig lækre farver.

Cowgirl sagde ...

Håber kæresten nåede frem til at kysse dig godnat. Sikke et flot LO med nogle skønne farver smukt afstemt til billedet...Moster Mia - det lyder altså sødt