mandag den 4. august 2008

Scrappet igen


Den anden aften passede jeg mine to nevøer og da de kommer ret tidligt i seng var det jo en oplagt chance til at scrappe lidt. Jeg havde - inspireret af GammonBaby - ikke medbragt ret mange ting og det var en rigtig fed oplevelse at skulle begrænse sig en lille smule i udvalg af papir dims osv. Jeg valgte helt bevidst Sepia billeder, da de er nemme at sætte farver til. Begge LO´s er med billeder af min nevø taget da jeg besøgte dem i USA og begge LO´s er lavet med materialer som for hovedparten er fra SPS pakken fra juli....
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ojjjj, de er bare total lækre, super flot :)

Thanni sagde ...

Jeg synes de er rigtig flotte begge to - og kan især godt li' at du har brugt sepiabilleder :)

Marianne sagde ...

Hvor er de bare dejlige begge to.... Flot ;o) Og sjovt som du hele tiden ændrer stil. Lige som man tror man ved, hvor ma har dig henne - har du ændret dig igen. Det er ret fedt ;o)

Cowgirl sagde ...

Hej Mia, Har lige tildelt dig en award - så kig forbi min blog og så håber jeg at posten har været forbi dig idag ???

Cowgirl sagde ...

Selv tak Mia, håber engang at kunne kigge forbi i Ålborg...

Karina Beck sagde ...

Lækre LOer flot opsætning

Cowgirl sagde ...

Så kan du vist godt rette din profil til 29 - for du har føs'da idag min kære og TILLYKKE MED FØDSELDAGEN

Maribi sagde ...

WAUW, sikke nogle flotte LO's. Flot med sepia billeder!

fie & Co sagde ...

Hej Mia og tak for sidst;0) Jeg har lagt billeder fra dagen på bloggen:0)

Knus