søndag den 24. august 2008

En god uge!


Det har altså bare været en skøn uge! Havde fået penge i fødselsdags gave og har købt mig et par super lækre sandaler i læder og vedhæng til mine pandora øreringe. Desuden blev det omtalte bryllupsalbum gjort færdigt og blev afleveret. De 400 kr jeg fik for det blev hurtigt brugt til en skuldertaske som matcher min tote og som kan indeholde 30 gange 30. den ses i baggrunden på det første billede. Ellers så har jeg været heldig at få 24 ark sorte skumbogstaver til kun 100 kr, en hel masse blonder til kun 50,- og de smarteste bling - selvklæbende og sat sammen i rækker der nemt kan klippes i stykker. Der er vildt mange og gav kun 50,-. Kan desværre ikke lige reklamere alt for meget med hvor jeg har det fra!

Ja og så måtte jeg jo også lige scrappe lidt. Det blev til et LO med et billede af mig, min søster og far ved computeren på Bali.... Der blev tjekket mail hver dag.
Materialer: blåt bazzill, papir fra Basic Grey Perhaps serien, lyserøde rubons fra Cloud9, blonde, bling, sorte skum bogstaver og små bitte rub on bogstaver.

Hov hvad er nu det??? Kan Mia tage makro billeder????? Jeps det kan hun for kæresten har købt nyt kamera!!! Han siger godt nok det er hans, men han bliver nok klogere! Det er et Canon Ixus 970 IS, med 10 mega pixel! MUMS det kan tage nogle gode billeder og så kan det helt vildt mange geniale ting....

Tak fordi du kiggede med...

Posted by Picasa

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Flotte makro-billeder *griner* Og dejligt at du blev færdig med at lave det album... Så glæder vi os til at se nogle flere LOs til dig selv :o)