tirsdag den 10. juni 2008

I´ve been a bad blogger!!!

Hold op mand hvor jeg skammer mig: jeg får ikke blogget, får ikke kommenteret og får slet ikke fulgt med hverken på TSC eller på diverse blogge!!! Fyhhh Mia...

Men nu har jeg så endelige taget mig sammen...har lige fået smidt en håndfuld kommentarer i blogland....slet ikke til jer allesammen men til nogle... Scrap??? Hvad er det??? Får intet lavet...har ikke fået scrappet i cypercroppet. Ja og så alligevel...i søndags fik jeg lavet et album i 15 gange 15...det er ikke færdigt, hvad det er til tør jeg ikke afsløre endnu...men skal nok vise det frem når jeg kan!!!

Jeg lover hermed højt og helligt at blive en bedre "cyper mus"

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

hehehe!! Ja, tiden flyver jo bare afsted og den ene dag tager den anden. :-)
Glæder mig meget til at se nyt på din blog - og glæder mig til at høre hvad det er for noget med det 15x15 album.

Anonym sagde ...

Ih det var dejligt at høre fra dig igen :O) Hvad har du dog rendt rundt og lavet ? Det lyder da spændende med det album...glæder mig til at se det.

Maribi sagde ...

Skønt at høre fra dig igen. Bliver spændende at se hvad du har gang i med 15x15....

Thanni sagde ...

Pyyha - det er jo dejligt der er andre end mig der får kommenteret/blogget for lidt *G*
Nå men dejligt at der "liv" i dig endnu - glæder mig til at se hvad det er for et album du har gang i :)

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, det er jo ikke sådan, når der er for lidt tid til rådighed...hehe, men du vender vel frygtelig tilbage lige pludselig ;-). Venter spændt på at se nyt - scrap - på bloggen *G*

Anonym sagde ...

...and you still are ! Hi hi..som tiden dog flyver...håber at se lidt scrap på bloggen..igen...snart... :O)