fredag den 27. juni 2008

Så sker der noget!!!

Hej allesammen jeg er her stadig!!!

Først og fremmest så var jeg jo så smart at jeg IKKE fik taget billeder af mini albummet inden jeg gav det væk! Hmmm nå men det var ellers et album jeg var meget stolt af...det var til en brud fra hendes polterabend!! Nå men ærlig ærlig!

Dagens dejlige nyhed: Jeg er blevet udvalgt til at være designer på http://www.bs-shop.blogspot.com !!! Glæder mig rigtig meget til at prøve det der designer halløj sådan rigtigt!!! Ellers så ser det ud som om at Panduro i Ålborg er kommet til fornuft og vil bruge mig igen....så regner med at starte op med nogle demoer i butikken til efteråret!!!

Scrap??? Vil i se scrap??? Hmmm så må jeg jo hellere få scrappet noget!!!

2 kommentarer:

Mia sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Thanni sagde ...

Det var jo dejligt at se lidt nyt fra dig igen :)...og TILLYKKE med design-tjansen - både hos BSHobby OG hos Panduro (håber sq de så gør alvor af det denne gang..NÅ!!! ;D
Glæder mig til at se hvad du kommer op med begge steder :)