mandag den 19. maj 2008

SQ 8 og cypercrop hos TSC

Så er den 8. konkurrence afgjort hos www.multiscrap.blogspot.com så nu kan jeg vise mit bridra. Opgaven var kun at scrappe i ens ynglingsfarve og ejg valgte hurtigt brunt. Billedet er min mormors konfirmation og jeg syntes at det lidt nostalgiske papir var helt perfekt sammen med de brune filt bogstaver fra Thickers. Jeg kaldte altid min mormor for momse, og vi havde et helt særligt bånd hende og jeg. Teksten lyder: "Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg!" Sagt af et meget stort menneske Muhammed Ali. Min mormor var tosset med boksning og spurgte ofte mig om vi skulle bokse! Det dobbelte i citatet er, at min mormor var en meget lille kvinde, som har haft en rigtig stor betydning for mig!










Så til noget helt andet og gang i farverne. Til cypercroppet var den første opgave ikke at bruge mønsterpapir, samt at opfylde minimum 5 af 8 stillede materiale udfordringer. Jeg klarede 7 af de 8.

Fotoopgave: scrap et LO med et foto hvor der hverken er dyr eller mennesker på!
Jeg vidste med det sammen, at det skulle være dette fantastiske sort/hvid billede af en kunsterisk håndvask på Bali. Jeg havde brug for en skitse/inspirations LO for at kunne komme igang og faldt over "Boys will be boys" på www.charlottesbitsandpieces.blogspot.com det er så fedt et LO som helt sikkert skal liftes igen - er vild emd den lige kant i den ene side til at skabe ro. Alle materialer er fra den nye SPS pakke, som jeg ELSKER!!!!
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Maribi sagde ...

Sikke et skønt LO med din mormor, flot flot.
Rød er lige pt min yndlingsfarve, så er vild med det LO med Marianne og dig.
Sidst men ikke mindst, kanont LO, perfekt billedet er i sort/hvid.

Netti sagde ...

Superflotte layouts!

Pia sagde ...

Super flotte bidrag, meget forskellige

Marianne sagde ...

Jeg kan godt være lidt fascineret af mennesker, der kan scrappe med gamle bilelder - uden at "ødelægge" dem! Hamrende flot - og de to nederste er også skønne.... *griner* Tak for rosen....

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et smukt LO af din momse ! Og skøn tekst dertil :O) Det knaldrøde LO er FEDT og så er jeg VILD med med enkeltheden og FARVEN på det sidste !

Thanni sagde ...

Skønt LO med din mormor - fine farver til det gamle billede :)

Anonym sagde ...

det er nogen rigtig flotte layouts du har fået lavet. Det øverste er rigtig flot. Man tænker slet ik næsten, at det kun er brunt.

Anonym sagde ...

...forresten..så ser man da tydelig familie-ligheden !!! Prøv da lige at tjekke din frisure på dit profilbilled..og så din mormors frisure ! Det kunne være sjovt at se et nærbilled af din momse :O)