lørdag den 29. december 2007

Cyper crop igår på The Scrap Cat

Ja igår blev der så afholdt cyper crop på TSC med scrap udfordringer hveranden time i 12 timer!!! Det var nogle super gode udfordringer og jeg fik lavet så meget! Billederne er desværre ikke super gode. Det første herover er jeg selv helt vild med. Kan godt lide det er så enkelt og med den meget orange til det sorte og sort/hvide billeder. Ja og så syntes jeg at det lille farvebillede lige gør det sidste!!! For engangs skyld er jeg ret godt tilfreds!
AV min arm! Billedet er af min venindes mand og hvordan hans arm så ud efter brydning til hans polterabend. Siden er til deres album, så jeg vil lade dem selv om at skrive historien. Skitse udfordring!

Sidste udfordring jeg var med til. Også en skitse udfordring. Billedet er rigtig fårligt, da det var ved at være meget mørkt, men baggrunden er mørkeblå, lyseblå design ark, blå blomster og knapper, hvidt tråd, hvid pen og hvdmalet chipboard hjerte. Og nogle skønne billeder af Malte fra Jensens Bøfhus!


Sikke en dejlig dag med masser af scrap. Fik også prøvet at lave en magasin holder af en morgenmads kasse og fik da også vasket tøj og så videre ind imellem!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare flotte! Især det første af dem. Jeg er simpelthen helt vild med, at der er så lidt farve på - det giver den vildeste effekt! Hamrende flot!!

Maribi sagde ...

Vild med det første LO, skønt med den orange som kontrast. Troede ikke du kunne lide orange, griner..