tirsdag den 28. august 2007

Så skal der scrappes igen....

Går lige og venter på, at postbudet kommer, da jeg håber at min vandrepakke fra GQ kommer "hjem" i dag! Det er så spændende at se om der er blevet skiftet lidt ud i papiret, så jeg får en masse nyt! Samtidig har jeg ladet mig fortælle at der er en gave til mig deri...juhuuuu elsker overraskelser!

Det passer bare så perfekt, hvis pakken lander her i dag, da jeg får tøser på besøg til scrap i aften...så måske der kommer lidt nyt papir til at bruge i aften???

2 kommentarer:

Ragna sagde ...

Vi må da håbe, at pakken når frem. Det er nu kun en meget lille ting Mia. Men den kunne måske bruges til Mariannes magiske trekant .-)

Marianne sagde ...

Håber også, at pakken når frem... Og glæder mig til at se, hvad du finder på at lave. God bedring med ryggen igen - håber ikke den skaber sig for meget ;o)

Knus M