fredag den 31. august 2007

Andet bidrag til august skitsen!

William og jeg blev snuppet af min søster, mens vi liiige to et lille hvil i lænestolen, under min ferie i USA sidste sommer. Er vild med disse billeder han er bare SÅ lille og ny (ca. 3 uger gammel) og det er slet ikke til at forstå at han lige er blevet 1 år!

Chipboard bogstaverne er malet med Faber Castell farveblyanter og bagefter embosset med clear embossing - syntes selv de er blevet vildt gode! Det firkantede billede er sat fast med skum puder, så det "rejser" sig lidt fra baggrunden. På den måde kunne jeg lade snorene gå bagved billedet uden at billedet blev bulet at se på.

Har skrevet noget af overskriften i hånden - inspireret af Mariannes (the scrap cat) fede stil og er blevet helt vild med at tegne og stiple blomster med farveblyanter!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Ragna sagde ...

Det her LO er jeg simpelthen helt vild med. Efter min mening er du ved at nå Mariannes niveau - og det skal forståes meget positivt:-)