onsdag den 29. august 2007

Hyggelig aften

I aftes havde jeg besøg af min søster og hendes svigerinde, som begge scrapper. Det blev til en rigtig hyggelig mini crop, hvor vi fik scrappet en masse. Jeg fik lavet 3 sider til mit album fra USA - de bliver uploadet så snart jeg får mit kamera hjem! Har jo været så smart at glemme det hos min søster....

Vandrepakken nåede desværre ikke hjem! Eller det vil sige, at postbudet havde været med den igår mens jeg ikke var hjemme så måtte jo vente til jeg fik fri i dag. Har lige været ved at kigge lidt i den og der er helt sikkert en hel masse skønt jeg nok skal komme til at bruge. Fedt at få en masse nyt "gratis" karton!

2 kommentarer:

Ragna sagde ...

Flot med det nye design,og tak for reklamen for min blog. Kigger også lige lidt nærmere på et par af dine inspirationslinks.

fie & Co sagde ...

Hvor hyggeligt i er flere i familien der scrapper... Dejligt at kunne "dele" sin hobby med andre.