fredag den 11. juli 2008

Skønt..

I aftes fik jeg for første gang i MEGET lang tid lyst til at scrappe sådan helt impulsivt!! Det er stået sløvt til med scrapperierne og jeg har kun fået lavet noget når jeg har haft en aftale med andre. I aften skal jeg være sammen med to gode veninder som begge er meget interesseret i at prøve scrapbooking - så der bliver lige en lille intro aften!

Men i aftes sad jeg og surfede rundt på nettet og endte på Sweet Pea Vine - jeg får deres månedspakke og har fået den længe, men har endnu ikke vovet mig ud i at deltage i deres challenges. Men i aftes faldt jeg så over den FEDESTE skitse...prøv at se her:
http://sweetpeavine.typepad.com/photos/uncategorized/2008/07/07/sketch.jpg

Hold op jeg blev inspireret. Frem med sagerne og igang! En lille time så var jeg færdig og der var kommet det her ud af det (havde selvfølgelig fået den hvide baggrund lidt til men det kunne reddes med en hvid signo pen!):
http://sweetpeavine.typepad.com/photos/july_2008_challenges/mia_laursen2.html

God weekend til alle!

Ingen kommentarer: