fredag den 4. juli 2008

Så er der blevet scrappet!


Min søster og jeg har fået lokket et par veninder til at scrappe og i aftes havde vi en rigtig hyggelig scrapkomsammen her hos mig... Jeg var rigtig produktiv og fik lavet 5 sider!
Den første her er lavet udelukkende med min nye SPS pakke, en hjemmetegnet pil og et {} stempel (og et lille ur fra en tidligere pakke)... Den var bare så sjov at lave - er vild med de to lag mønsterpapir og så syntes jeg bare billederne er så smukke. De er IKKE i sort/hvid selvom det måske ser sådan ud!


Denne har var super enkel og hurtigt lavet....der var ikke så meget at sige om den, og syntes det meget mønstrede papir ramte så mange af farverne i billedet. Den sorte baggrund og de røde bogstaver fremhæver billedet!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Kan rigtig godt lide dit LO med sort baggrund. Det er rigtigt, at de røde bogstaver, ser godt ud mod det sorte, og det samme gælder de turkise blomster.

Anne Bente sagde ...

åhhh, så utrolig nydelige loer,flotte detaljer også :)

Anonym sagde ...

2 flotte og meget forskellige LOer ! Det ser kanon ud med de store røde bogstaver.

Sarah sagde ...

Flotte LO's.
Det er bare så hyggligt med sådan nogle komsamme'ner...
Det sidste LO er super flot - elsker de røde bogstaver.

Charlotte sagde ...

Rigtigt flotte LOs du har lavet.
Det øverste har nogle super skønne billeder - kan godt se de ikke er sort/hvid når jeg klikker LOet stort. Sjov måde du har lavet journalingen og den lille fugl på det ene billede er en skøn lille detalje.
Synes du har ret i, at farverne i mønsterarket på det nederste LO fanger farverne der er i selve billedet. :-)

Anne Bente sagde ...

åhhh, så flotte loer du har lavet :)