lørdag den 31. oktober 2009

Jeg er her stadig!

Hold da fest hvor er det længe siden jeg har blogget! Nå men der er jo også sket en hel masse den sidste tid. Allan og jeg er flyttet i det længe ventede hus i Frejlev...billederne her er fra den første weekend og der HELDIGVIS sket meget siden - men syntes nu der er et stykk endnu før det er et hjem!!!
Scrappeværelset er dog næsten klar....det er jo et spørgsmål om prioteringer ik???
På mandag starter den sidste periode med uddannelse...det bliver spændende men også lidt hårdt, da vi skal skrive afsluttende individuelt projekt!!! Tror det bliver svært at gå herhjemme i rodet og koncentrere mig om at skrive....meeeen mon ikke det går!!

Skal havce besøg af søster til scrap i aften så måske der er lidt at vise senere...
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Halløjsa... og jeg som troede at jeg havde titlen "Bad Blogger" ;-)

Åhhhh... da jeg så dit indlæg, slog de mig at jeg aldrig havde svaret på din PB... men jeg kan da så lige vise at jeg er i live ved at skrive her ;-)

Det ser spændende ud med det nye hus, men kan da ikke forstå at scrappladsen er ikke er vist frem.

Det bliver da hyggeligt med noget scrap i aften, jeg lister til Herning scrapklub imorgen, og får scrappet lidt der... Du skal ikke med? ;-)

Ellers må du have held og lykke med sidste periode på skolebænken, men jeg tror du klarer dig rigtig godt.

Hygge fra Betina

Netti sagde ...

Held og lykke med dit speciale - det skal du nu nok klare :)
Det er altid hårdt når man bygger om, men vildt lækkert bagefter. Det må du hele tiden have i baghovedet :)

Cowgirl sagde ...

Wau så kan jeg da godt forstå du aldrig er på bloggen. Projekt og hus kan fylde meget...Bliver helt bekymret over den væg der er væk - nu var det ikke en bærende en af slagsen vel ? Held og Lykke med dit projekt og så håber jeg du snart får tid til at sidde i scraprummet og hygge dig. Knus fra Fynboen