fredag den 20. februar 2009

TSC KIt



Så er der blevet scrappet lidt sammen med en veninde igen. Vi har haft en kanon hyggelig aften - kom dog lidt sent igang med scrapperierne, da vi lige kom til at snakke en hel masse og hyggede længe over hummersuppe med rejer og ciabatta brød--GUF!
Nå men jeg har leget lidt med det nye TSC kit...GUF siger jeg bare, hvor er der nogle lækre ting i. Jeg fandt nogle gamle sepia billder frem, da jeg syntes de passede perfekt til billederne.

Den første her syntes jeg selv blev helt fantastisk - der er kun tilføjet et par knapper og en billet resten er fra kittet!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Dejlige LO´s du har fået lavet...med nogle skønne fotos også! Det er virkelig godt brug af kittet - og flot brug af effekterne også, med nogle flotte opsætninger på begge to.

Karina Beck sagde ...

To flotte layouts, du har lavet.
Jeg kan især godt lide fræk LOet, pga huset, blomsten og opsætningen.