mandag den 3. november 2008

Efterårs crop i Hjørring


I lørdags drog jeg til Hjørring til efterårscrop sammen med 3 medscrappere. Dgen foregik i en stor hal med masser af plads, 3 butikker og 65 glade scrappere. Udover at handle en hel masse fik jeg også scrappet lidt: Denne her er den første side jeg har lavet til et album til vores aflastningsbarn. Der mangler lige lidt tekst men jeg skal lige tænke lidt over det. Den deltog desuden i en konkurrence om at lave et efterårs LO (som min søster fik 2. plads i)




Denne her er til vores Kreta album. Billederne er fra den gamle bydel i Chania - papiret kan jeg faktisk ikke huske hvad hedder, men jeg købte det sidste gang vi var i Ejsing. Overskriften er lkavet men glitter thickers som har fået et lag glossy accents. Det er helt sikkert mit bedste køb i laaaaaang tid det glossy accents. Har set flere bruge det og nu skulle det være....Jeg elsker at bruge det!!!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Pia sagde ...

Lækre layouts du har lavet med mange flotte detaljer, supert

Netti sagde ...

Hvor er det nogle flotte layouts du har fået lavet. Superflot.
og ja det var en hyggelig dag i hjørring :o)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Flotte flotte lo´s du har lavet, min øje faldt med det samme på loét Opdagelse, det er bare så flot...

Charlotte sagde ...

Det er to flotte layouts du har fået lavet. Synes grenen med bladene på det første layout er så fed!! Hvor har du den fra?
Jeg elsker billeder syd-fra - og den gamle bydel i Chania ser bestemt smuk ud. Flotte ark du har brugt og lækre farver! :-)

Anonym sagde ...

Flotte LOs du har lavet..igen :O) (dog nemmere at overskue dem, hvis du kunne gøre dem lidt mindre)Det lyder spændende det der glossy halløj..det må jeg da lige lure lidt på. Rigtig god weekend.

Cowgirl sagde ...

Wau et par skønne LO'er - især det nederste - skønne farver og det ser da ud til at have været en skøn ferie.

Betina Olesen sagde ...

Hov... det er sørme da længe siden du har blogget.. men husker dog stadig dagen i Hjørring... super hyggelig dag...