mandag den 6. oktober 2008

Længe undervejs!!!

Puha det her LO har taget mig laaaaaaaaaang tid at lave.... Både fordi der er mange detaljer som skulle have lov at tørre af flere omgange, men i særdeleshed fordi jeg bare er laaaaaaaangsom scrapper lige i tiden!
Nå men jeg er faktisk ret godt tilfreds med resultatet! Motivet? Ja det er jo så min kæreste og jeg...vi har selv taget billedet på Kreta! Opsætningen er liftet fra Sweetpeascraps - et LO der hedder "Blue Cows". Det grønne papir hedder "amplified - Vogue" og er fra American crafts, det sorte centrum i cirklerne er bagsiden. Ellers er der brugt en kant fra Sassafraslas, en bazzill Cardstock strip (Den var egentlig brun men jeg har malet den sort med hobbylak), et stykke grønt bånd, blomster fra prima, et frimærke, en rubon og bling på snor. "KYS" er grungeboard malet med sort hobbylak. Jeg har malet på nogle af swirlsne på bogstaverne med lim og drysset glimmer over. Alle kanter er sværtet med sort sværte.
Chipboard pilen er fra Maya road. Den har fået gul hobbylak, decoupage lak og gul glimmer. Da det var tør et lag lak mere og så drysset med en lille smule grønt. Den er pyntet med et par knapper. Den er blevet så lækker!!!
Englevingerne er egentlig en sommerfugl der er klippet ud af et mønsterark, men jeg har klippet den lidt til - den er omkranset af bling på limsnor - det er altså bare så smart!
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er et skønt LO - enkelt men alligevel med mange detaljer....og så er det jo et dejligt billede ;)

Maribi sagde ...

Super super skønt LO.... Er helt vild med alle de detaljer, den pil er bare for flot!!!
Og så skader det da ikke at det er et skønt billed af jer..

Heidi sagde ...

waw - det er for skønt et lo du har lavet ;o)

Charlotte sagde ...

Det er et rigtigt flot og sødt LO.
Pilen er bare lækkert pyntet! Skønt billede af jer to.

Heidi sagde ...

Det er virkelig et dejligt LO som faktisk fortjener at komme op på væggen. Er vild med kæreste layout i det hele taget. Det er fantastisk sødt med de små gule blomster..

Netti sagde ...

Hvor er det flot lavet. fede farver du har brugt. Det ser Så godt ud.

Anonym sagde ...

tak for din kommentar på min blog :)
flot layout du har lavet, fede detaljer du har fået med på :)

Anonym sagde ...

Dejligt kyssebillede :O) Og et rigtig flot LO med fede detaljer.