mandag den 7. april 2008

Hun løj ikke gjorde hun ikke!

Ja det er AnneT fra www.paperfarm.dk jeg snakker om! Så disse her mapper i hendes netbutik og viste på www.forum.thescrapcat.dk hvor meget de kunne indeholde! Og det er altså helt vildt hvad de kan have i sig! Den med de store 15 gange 15 lommer er ikke helt fyldt op, men indeholder indtil videre mine store blomster og mit filt. Den med små 10 gange 15 lommer indeholder masser af diecut pynt, chipboard, filt og ghost shapes!! Den er simpelthen genial!!! Jeg havde så mange små chipboard figurer liggende som jeg ikke får brugt fordi de forsvandt i den rode kasse jeg havde...men nu sidder de jo lige her i denne dejlige GENNEMSIGTIGE mappe!!!

Og ja så passer det jo til mit vertikale papiropbevarings system, som også er gennemsigtigt OG fra Cropper Hopper ligesom disse!!! Anne jeg elsker dem og ender nok ud i at skulle have en mere af dem med små lommer!
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Mutte sagde ...

Det ser bare lækkert ud, nemt og overskueligt

Thanni sagde ...

Altså de ser jo ud til at være vældig smarte dine mapper - og gør nok det hel lidt mere overskueligt :)

Anonym sagde ...

hvor ser det bare fedt ud :D genial løsning.

Anne Thormose sagde ...

Det er altid dejligt med tiltilfredse kunder. Jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt, for at få flere mapper hjem - de blev revet væk på Convention - de få jeg fik fra min forhandler. De er desværre p.t. udsolgt både hos The Paperfarm og hos min forhandler, men jeg krydser finger. ;o)

Ragna sagde ...

Tillykke med de nye beholdere. De ser altså også bare så flotte ud med fyld. Håber Anne får flere hjem :-) Tak for kigget. Din pakke kommer først afsted, når Phillip er rask.

Maria sagde ...

Wauw en god ide - ser meget mere overskueligt ud. Godt du viser dem frem, så vi andre kan bruge ideen. Og at Anne prøver at skaffe flere :-)

Pia sagde ...

Den ser kanon ud jeg glæder mig også til at få min 12 rums indrettet og taget i brug

Netti sagde ...

hvor er de bare smarte. Jeg håber at anne får flere hjem da!

Jette / ma11edina sagde ...

Jeg giver dig fuldstændig ret. Det var mit allerførste køb i Ryslinge (næsten før Anne havde pakket dem ud) og de var revet væk fra shoppen. Jeg er SUPER glad for min, den er rigtig genial!